09 januar, 2015

Pude - familie design !!

Det var for at prøve at hækle med flere farver, at jeg hæklede Stjernen herunder.
Hurtigt fandt jeg ud af at jeg ville prøve at lave en pude.
Overkommeligt til et projekt med flerfarvehækling.
Jeg "foreslog" så familiemedlemmerne, at de hver skulle designe en firkant.
Det ville de sørme gerne.

Mit bud

Yngste barns bud

Næst yngste barns bud

Mit andet bud

Børnenes fars bud


Mit (tredje) bud til "fyld"


Foreløbigt er jeg kommet så langt / kort:

Der er I bomuld 8/4 slået 25 luftmasker op. Med hæklenål nr. 3.
Resten af arbejdet er med hæklenål nr. 2,5.
Der hækles fastmasker fra og med 2. luftmaske.
Der hækles 24 rækker.
Det er en dejlig simpel firkant størrelse at starte med.
Vil kun lave 9 firkanter i alt.
Så jeg mangler kun 3 faktisk..


---O---

16/1-2015 Nu er alt til forsiden lavet.


Jeg har endnu ikke besluttet om bagsiden skal været hæklet, eller om det skal være stof.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dine data (e-mail og lign.) bliver ikke vist i dit indlæg. Kun dit navn/Alias eller lign. Your e-mail and such will not be shown.